Kilo verdiren 11 yiyecek

Kilo verdiren 11 yiyecek

Kilo vermek istiyorum ama aç kalmak istemiyorum diyorsanız doğru yerdesiniz. Kalori yaktıran yiyeceklerleri sizin için derledik.

Hareketsiz yaşam nedeniyle maalesef bir çok insan obezite tehlikesi ile karşı karşıya. Spor salonları zayıflamak isteyenlerle dolu. Hemen hemen herkes internette diyet arıyor. Youtube üzerinde ise diyet kanalları oldukça iyi izlenimler alıyor.

Ama ne yaparsanız yapın kilo veremiyorsanız Sağlık Haberciniz olarak sizlere yararlı bazı bilgiler sunacağız.

Kilo vermenize yardımcı olacak bir çok yiyecek var. İşin güzel tarafı bunların son derece lezzetli oluşları. Bu yiyecekleri günlük diyetinize eklemeye çalışın ve kilo vermenin kolaylaştığını gözlerinizle görün. 

1. Greyfurt:

Metabolizmayı hızlandırır ve sizi daha uzun süre tok tutar.

2. Avokado:

Metabolizma hızlandırıcı etkisinin dışında, yaraları hızlı iyileştirmek, kötü kolestrolu düşürmek, kalp krizini önlemeye yardımcı olmak ve saçları güzelleştirmek gibi etkileri de mevcut.

3. Öğütülmemiş (tam) tahıl:

Uzun sürede sindirildiği için siz de uzun süre tok kalırsınız.

4. Baharatlar:

Bütün baharatların daha hızlı kalori yakma gibi bir özelliği var. Fazla kalorili değiller ve yemeklerinize bolca lezzet katabilirler.

5. Chia Çekirdeği:

Yağ yakıcı hormon olan glukagonu artırır, içindeki yoğun protein, lif ve Omega-3 ile daha uzun süre tok kalmanızı sağlar.

6. Brezilya Cevizi:

Tiroid hormonunu aktive ederek metabolizmayı hızlandırmanın yanında hem bağışıklık sistemini güçlendirir hem de selülitle savaşır.

7. Kereviz:

Bu sebzeyi yerken yaktığınız kalori miktarı ondan aldığınızdan çoktur. Kerevizin büyük bir kısmı sudur.

8. Omega-3:

Metabolizma düzenleyicidir. Yağın ne kadar hızlı yakıldığını düzenler. Vücudumuzda üretilemediğinden ya balık yiyerek ya da Omega-3 vitamin hapları alarak yararlanabiliriz.

9. Kahve:

Biraz kafeinden kime zarar gelmiş? Kafein kalp atışını hızlandırarak, kana daha çok oksijen girmesini bu yolla da daha çok kalori yakılmasını sağlar. Ekleyeceğiniz az bir şeker veya krema bu etkiyi engelleyeceğinden tarçın gibi bir alternatif deneyebilirsiniz.

10. Yeşil çay:

Bolca antioksidanla dolu bu çay, metabolizmanızın çok hızlı çalışmasını sağlar.

11 - Turşu :

Evde turşu kurmak veya dışardan hazır turşu alıp tüketmek Türk mutfağının geleneksel öğelerinden biri. Son yıllarda hayvanlar üzerinde yapılan bazı araştırmalar turşu suyu içinde bulunan “asetik asit“in vücutta yağ birikimini bastırdığı ve metabolizmayı hızlandırdığı yönünde sonuçlara sahip.

Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.